acemoon

really; live,laugh,love

acemoon

really; live,laugh,love

تغییر کردم

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

نوشتن خیلی خوبه. اینکه آدم بتونه هرچی تو ذهنش میادو بنویسه حالا رو کاغذ یا هرچی.

ولی احساس میکنم قفل شدم. نمیتونم بنویسم. فقط آهنگ گوش میدم و فکر میکنم. حتی دیگه وقتی حالم بد میشه نمیدونم چمه نمیدونم دلیل ناراحتیم چیه. حتی چیزایی که گریه امو درمیارن با قبل متفاوتن. خیلی تغییر کردم ....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی