acemoon

really; live,laugh,love

acemoon

really; live,laugh,love

برگشت به زندگی

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

| پس از پشت سر گذاشتن یک سری مسائل اعم از شکست عشقی (شدیدا از این کلمه بدم میاد!) و پشت سر گذاشتن دو ترم مشروطی (به همان دلیل کَذایی) اینجانب شدیــــدا به زندگی برگشتم و دارم حال میکنم با زندگی. انقدر تغییر کردم که اصلا این دو سال گذشته کلن پاک شده از ذهن و زندگیم. حالا فهمیدم که میگن مشکلات باعث رشد آدم میشه.


| 10 روزه که تلگرام و اینستاگرام (لعنت الله علیه :|) رو پاک کردم و واااااقعا میبینم چقدر تاثیر داره.

چه روزایی که پای این چیزا حروم نشدن، ولی بیخ، مهم اینه که تونستم آدم شم. 


| هم پای این روزای من؛ رفیقم + spotify قسمت Pop + مجموعه کتاب های "شما عظیم تر از آن چیزی هستید که می اندیشید." + smile :D


| فردا هم که عازم کیشیم :D

باشد که برویم و این شادمانی را به اوج خود برسانیم؛ ان شا الله. *____*

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی